Hoe werkt een afspraak maken?
Scroll naar het patiënten portaal en volg de stappen die aangegeven staan. Bent u al eerder bij FitFysiek onder behandeling geweest maar nog nooit eerder ingelogd? Klik dan ook op inschrijven en doe de vervolg stappen. U krijgt na de eerste afspraken inloggegevens toegestuurd zodat u een volgende keer direct kan inloggen en een afspraak kunt maken.

Er komen een aantal tijden naar voren.  De data die getoond worden zijn de daadwerkelijke opties in de agenda. Mochten er nog vragen zijn, kunt u altijd contact opnemen via de mail of whatsapp.
LETOP: De afspraken die via deze applicatie gemaakt worden zijn afspraken voor een halfuur!
Komt u van buiten Almere, heeft u gecompliceerde klachten of een andere reden waardoor u graag de eerste afspraak een uur gezien wil worden? neem dan via whatsapp contact op of druk op de BEL MIJ TERUG button. Gelieve ook de reden aangeven voor de aanvraag van een uur.

Wat neemt u mee naar de eerste afspraak?
Voor de eerste afspraak neemt u een ID (rijbewijs, paspoort, identiteitskaart) of een zorgpas mee.
Daarnaast mag u een handdoek meenemen voor op de behandelbank.

Locatie:
FitFysiek kan soms moeilijk gevonden worden door een navigatiesysteem. Er wordt namelijk nog wel is naar de verkeerde kant van het pand gestuurd. Houdt het pand van topbloemen.nl in de gaten. aan deze zijde van het pand is FitFysiek gevestigd. U kunt voor de deur parkeren als u met de auto komt. De bordjes staan voor 24-uurs parkeren.
Bij aankomst kunt u in de hal plaatsnemen. Gelieve niet in de fitnessruimte, ook niet als deze deur open staat. U hoeft u niet te melden, u wordt vanzelf opgehaald. Duurt uw wachttijd langer dan 10 minuten? En is uw fysiotherapeut nog niet langs geweest? Dan kan het zijn dat er een lichte uitloop is. Bij voorbaat, excuus voor het ongemak.

Verzekering:
Vanwege de privacy-wet is het niet mogelijk om te zien hoeveel behandelingen u al verbruikt heeft in dit kalenderjaar. U bent zelf verantwoordelijk voor het melden van de overige behandelingen in uw zorgpakket. Wanneer er geen vergoedingen (meer) zijn in het zorgpakket, wordt de factuur naar u verzonden. FitFysiek heeft met alle zorgverzekeraars een contract. Deze is bij de zorgverzekeraars te vinden onder de naam Fysiotherapie Rosita.

Wij attenderen u nog op de voorwaarden van de fysiotherapie. Deze zijn te vinden onder Algemene voorwaarden.

Als er nog vragen zijn, kunt u altijd contact opnemen via het contactformulier, telefoon of whatsapp.

Whatsapp-nummer Rosita: 06 22 707 357